woensdag 6 februari 2013

geld verdienen met internet?

Echt geld verdienen op het internet?

Naast het woordje 'sex' is 'geldverdienen' de meest gezochte zoekterm op het internet. en niet voor niets, want wie wil er nu geen extra geld verdienen? Maar een zoektocht over diezelfde zoekresultaten levert niet meer op dan marktplaats advertentie's over e-books, leningenzonder BKR, die toch weer niet verkrijgbaar zijn en vage multi level marketing dingen, waar je uiteindelijk geen fluit aan over houd!

Nog niet te spreken over de vele e-mail spaarprogramma's zoals betaaldemails of sparen voor
een paysafe card met klikadvertenties. En aanmelden ziet er leuk uit, wanneer je het niet erg vind om iedere week e-mails van aanbieders te krijgen en daarop te klikken kan je best leuk punten sparen. Wel moet je er bij vertellen dat je vrij lang moet sparen, voordat je werkelijk een geldbedrag bij elkaar heb 'geklikt'. Nee, echt geld verdienen met internet is niet zomaar 'klik en klaar'.

10 euro voor een e-mail?
Tot ik op het internet deze advertentie tegenkwam. Direct geld voor je e-mail adres. Hier meld je jezelf aan met je e-mail adres, waarna je met het beantwoorden van één e-mail binnen drie dagen 10 euro op je rekening heb staan. Zoals de naam van de website, www.10eurovooruemail.nl ook zegt.
Ik moet eerlijk zijn dat ik wat sceptisch was om mijn adres achter te laten, maar aangezien ik met mijn gmail toch de spam kan filteren nam ik de proef op de som. En inderdaad, één e-mail en wat gegevens invullen verder, had ik binnen 3 dagen 10 euro op mijn paypal rekening staan!

Natuurlijk moet je er wel wat gegevens voor achter laten en de aanmeldingen bevestigen in je inbox, maar aangezien de Opta vooschrijft dat je ook uitschrijfmogelijkheden moet hebben, was ik binnen een week weer van alle spam af!

Andere mogelijkheden
Natuurlijk zijn er ook andere mogelijkheden om geld te verdienen op het internet.
Het is maar net welke keuze je maakt. Zo kan je bijvoorbeeld heel makelijk 5 euro verdienen
door jezelf aan te melden bij deze site, maar dan heb je het over (welliswaar echt) speelgeld. Met natuurlijk wel de kans om ook echt meer geld te winnen! Maar wanneer je er dan toch voor kiest om je geld te willen verdubbelen of er mee te gokken, dan kan je net zo goed naar www.echtgeldwinnen.nl gaan. Want op die site staan alle gokkasten, roulettespelen, pokertafels en fruitkingkasten op een rij.

Tot slot staat het u natuurlijk vrij om op welke manier dan ook ergens geld vandaan te halen, maar wanneer je echt geld wilt verdienen, zal je toch moeten werken met affliate programma's, maar dat vereist veel werk, kennis van website's en heel veel tijd. Alleen voor vrouwen heb ik nog wel een tip, mits je er voor open staat, om via deze site, model te worden en daar veel geld mee te verdienen. Wie weet zien we jou dan nog wel terug op een site als www.ikwilmetjewebcammen.nl !